23 Haziran 2009 Salı

öhöm öhöm.deneme bir ki....

sakinim pıtkı...söz bende.sorun yok.kısa cümleler yazıorum ki okunması kolay olsun.alışma safhasındayım...dha önce hiç bılooğum olmamaştı.bana bu teni kdr beyaz blogu açtığı için pıtkıya saygılar...3 nokta ne güzel şey ya insanı merk içnde bırakıyor.yazasım gelimior.oysa ne hevesliydim pıtkı bana blog açalım bi sen yaz bi ben dedğinde.demıt.inanıyorum ilhamım gelcek.ve o gün pıtkı aaazı açık bi şekilde okiicak yazılarımı ve bana tapcak.4 t kuralı die bişy öğrendim taparsan tepilirsin tepersen tapılırsın.gerçeği 4s kuralıymış aslında amaa dha ilk yazıdan sınırları aşmak ve kendimi uzaklaştırmak istemiorum.ne biçim bi kız bu demesinler.kız mıyım ki?nerden bilceksin?bilemezsin?2 anlam taşıo...aslında ben yoğum.bu lafa hep gülcem.çok felsefik.kafayı yiyiorum sanki.bi de aldatıldım.hoş bi duygu tabi ilginç oluo tavsiye ederim.düşünmüosun fln böleee kafan boş oluo.ilginç.gün boyu boş boş yazabilmeyi dilerdim.dilerdim mi o ne ya dilcek başka şey mi kalmadı.anlık duygularımla yazdığımdan böle absürt şeyler çıkıo.duygulara nerden girdim ki şimdi.ayrıca o kelime absürt mü absürd mü?ingilizceden gelio sanırım.vadeğvır.susmamalıyım ama susmadıkça saçmalamamayı öğrenmeliyim.nie öğreniyim ki gerçi?eğlenmek içn değilmi laaaaaaaaan.saçmalarım da felsefe de yaparım yeri gelir sevgili blog der yazıma öle başlarım kaaardeşim(aklıma eşek geldi,dolaylı olarak shrek.çok severdim.hala severim.en güzeli ilkiydi).susiim mi susmiim mi?susiim ki pıtkı bunları okusun ve mal olduuum konusunda kesin bi yargıya varıp önce bana acısın sonra dha çok sevsin.sustum.(...)

hoşaf-ı kavuştak*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder