15 Temmuz 2009 Çarşamba

Sööğ?

Aşık oldum.ama bilmem kaçıncı kez.Yazamıyorum ya yok böyle bişey 14:15 dünya durdu gözlerim yaşardı tırnaklarım pıtkının mermer tenine bandı bacaklarıma da bişiler oldu ama ne olduğunu ben de bilmiyorum tek bildiğim yok böle bi duygu olamaz o ses duyulduğu anki heves merak özlemin bittiğinin sesi.Tanrım gerbercem yazarken bile tekrar tekrar yaşıyorum 8 yaşımda tanıştığım o dünyayla 6. buluşmam...ne büyük bi onur onunla aynı yüzyılda var olmak onu yaşamak hayal dünyanı sapına kadar zorlayan başka ne var allasen?bu bloga sığamaz bu gün.sıponç bab-İts dı best dey evır şarkısı bu güne yazılmış olmalı her saniyesini torunlarıma anlatıcağım sıkılıp dinlemezlerse hem onları torunluktan hem de anababalarını evlatlıktan reddedeceğim bi gün.O kadar çok şey var ki yazıcak sıraya koyamıyorum.peki hayranlığımı bi kenara bırakıp olabgildğince öznel bi şekilde başlıyorum.6 da uyandım.pıtkıya uyandım diye mesaj att(mış)ım.sonra gözlerimi dnlendirdim saat 8 e kadar falan.Resmen yataktan kalktım artık.giyindim heyecandan kahvaltı yapamadım.Guru gibi görünmekten hiç gocunmayarak ruhani kıyafetimle istasyona doğru yürüdüm.İtiraf ediyorum Tutku,saat 10.30 dan beri capacitydeydim.Bi arkadaşımla alışveriş yaptık ve sana dediğim o tek hamburger ve çikolata şeysini onla yedim.sen geldin o gitti.Sinebonusun sırasında sana etmediğim küfür kalmadı zaten bekletme bi daha beniii!!!neyseee...lanet pembe saçları ve kırmızı balık dudaklarıyla pıtkı geldi.He bi de veyferır takmıştı.Pff.Hoş kız.Heyecandan ölüyoduk lan öle böle değil.Salona girdik 2012 diye bi filmin fragmanı vardı pıtkıya foton kuşağını anlattım!Hafif şaşırdı ama zaten fantastik bi kişiliği olduğundan pek de etkilenmedi hemen kabullendi 12 sarmallı DNA buyursun gelsin havasındaydı.Sevdim.Ve O başladı O'na film diyemiyorum başka bi şey çünkü of anlatamıyorum olum ya.Tutkuyla 3 kollu 2 kafalı bi mutanta dönüştük.O'nu anlatmicam zaten sadece that's why i adore you dediğim sahneleri söylemem yeterli;odanın kendini toplaması,Dumbledore'un ateş saçan destansı hareketi,Harry'nin "söööğ?" deyişi,örümcek bacaklarından bahsederkenki o kafayı bulmuş tavırları+parmakları... Aniden gelen o avada kedavra..Daha çok var eleyemiyorum!Hayır daha fazla yazmıcam içimde yaşicam.

hoşaf*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder